04. 6.2017. Risnjak-Gorski Kotar

Izborna je nedjelja, pa s parkinga iza Cibone krećemo autobusom u 8:30 sati, kako bi učesnici stigli i na birališta. Lagana je naoblaka i prohladno, ali kišu ne očekujemo. Nakon jutarnje kave u odmorištu Ravna Gora, nastavljamo put do Delnica gdje skrećemo na staru cestu prema Gornjem Jelenju. Tu skrećemo na makadamsku cestu i nastavljamo prema Vilju. Nakon kraćeg lutanja, jer nismo vidjeli uništen putokaz koji je pao na cestu, stižemo u Vilje gdje je svojevremeno bila i naplatna kućica na ulazu u Nacionalni park Risnjak. Sad je tu samo oveće parkiralište na kojem je već dosta automobila. Tu nam se pridružuje novi predsjednik Društva, Miro Janićijević sa suprugom Brankom. Svi zajedno nastavljamo dobro označenom planinarskom stazom koja se strmo uspinje do Medvjeđih vrata, a onda nastavlja laganim usponom kroz šumu do Schlosserovog doma na 1418 m/nv. Tu se odmaramo, ručamo hranu iz ruksaka ili savršen gulaš s palentom koji se mogao dobiti u domu. Pivo je obavezno i osvježava. Većina učesnika se odlučuje na uspon do vrha Veliki Risnjak (1528 m/nv). Svi bez problema svladavaju oštar uspon kroz klekovinu i osiguranu stijenu a nagrada je prekrasan vidik sa vrha. Lijepo se vidi Riječki zaljev, Krk, Učka, Ćićarija, Snježnik, slovenski Snežnik, Lokvarsko jezero, Bjelolasica i Velebit. Pravo uživanje i nagrada za sve napore. Povratak smo planirali u dvije grupe. Oni koji se odlučuju za kraće hodanje vraćaju se u Vilje gdje čeka autobus i vozi nas u Crni lug, a ostali spremniji hodači spuštaju se Horvatovom stazom u Crni lug. Vodič izleta, Dominik, ozlijedio je koljeno prilikom tog spusta. Jedan kamen nije bio dovoljno čvrst. Vidjet ćemo što će reći liječnici u Zagrebu. U Crnom Lugu se svi sastajemo u restoranu na ulazu u Nacionalni park. Savijači od borovnica, tradicionalnoj ponudi tog restorana, rijetko je tko mogao odoljeti. Zaista smo uživali. Zadovoljni sadržajno provedenim danom u prekrasnoj prirodi, vraćamo se u Zagreb. I već planiramo ponovni susret slijedeći vikend na Velebitu. Sretno!